2 920 000 Ft
Bruttó
Az ár nem tartalmazza a regisztrációs adót (180 000 Ft).
3 év garanciával
Vagy maximum 100 000km
Bruttó
Az ár nem tartalmazza a regisztrációs adót (180 000 Ft).
Vagy maximum 100 000km
Megismételjük az általatok kedvelt névreírási akciónkat, a 120.000Ft-os díjat teljesen levásárolhatjátok bármely cégünk által forgalmazott termék közül (HJC bukósisak, motorkerékpár kiegészítők, kerékpár, stb.)
3db (1 hátsó, 2 oldalsó) gyári alumínium doboz szett 330 000Ft helyett 100 000Ft!
Az SRT 800 sorkettes motorja 76.2 lóerőt képes leadni 8500 rpm fordulaton és 67Nm nyomatékot 6500 rpm fordulaton, a dugattyúk és a hajtókarok pedig egyaránt magas fordulatszámra lettek tervezve. A motor emellett az egyik legtakarékosabb a kategóriájában a maga 4,6 literes fogyasztásával 100km-en (WTC3).
Az SRT 800 lehengerlő stílusával garantáltan kitűnhetsz a szürke motorok tömegéből. A dupla LED fényszóró nemcsak modern stílust kölcsönöz a motornak, de neked is segít jobban látni az utat éjszaka.
A főként aszfaltra tervezett SRT 800 17 collos öntött alumínium felnit kapott. A 43mm átmérőjű fordított első rugóstag kényelmes, de sportos érzést biztosít a mindennapi használatkor. A négy dugattyús radiális féknyergek a BOSCH 9.1MB ABS egységével párosítva garantálják a biztonságot a legerősebb fékezésekkor is.
Az SRT 800 hátsó teleszkópján állítható az előfeszítés és a rugózás mértéke, ezzel biztosítja a tökéletes menettulajdonságokat minden terepen.
A nagy 7 collos színes kijelző biztosítja, hogy minden információt egy helyen, könnyen leolvashatóan lássuk. A fényerő automatikusan változik a környezeti viszonyokhoz képest, ráadásul a vezető telefonját is könnyedén lehet csatlakoztatni a műszerhez, így a kormányról tudjuk fogadni és kezelni a bejövő hívásokat.
A robusztus csomagtartó konzolra könnyedén felszerelhető bármilyen motoros doboz.
A gyárilag szerelt Pirelli Angel GT abroncsok segítségével minden kanyart a legnagyobb tapadással tudsz bevenni.
Az SRT 800 alapfelszereltségéhez tartozik az erősített alumínium kézvédő, ami szintén hozzájárul a motoros biztonságához.
MOTOR | Négyütemű Vízhűtéses 754cc |
HENGEREK/SZELEPEK | 2 henger (sor) – DOHC / 8 |
ÁTMÉRŐ x MAGASSÁG | 88.0mm x 62mm |
SŰRÍTÉSI ARÁNY | 11.5:1 |
BEFECSKENDEZÉS | EFI |
VÁLTÓ | 6 sebességes |
TEJLESÍTMÉNY | 76.5 LE / 8500rpm |
FORGATÓNYOMATÉK | 67Nm /6.500rpm |
VÉGÁTTÉTEL | 2.875 |
FOGYASZTÁS | 4,6L /100km (WMTC3) |
ÜZEMANYAG TANK ŰRTARTALMOM | 24,5 L |
MÉRETEK (HxSzxM) | 2240 x 950 x 1390 |
MAGASSÁG A TALAJTÓL | 195mm |
ÜLÉS MAGASSÁG | 830mm |
TÖMEG (TELI TANKKAL) | 254 kg |
ELSŐ FÉK | 2 tárcsa (320mm) Négy dugattyús nyereg 32mm dugattyúk |
HÁTSÓ FÉK | 1 tárcsa (260mm) Két dugattyús nyereg 34mm dugattyúk |
ABS | BOSCH 9.1MB |
ELSŐ RUGÓSTAG (RUGÓÚT/ÁTMÉRŐ) |
Fordított teleszkóp (160mm / 43mm) |
HÁTSÓ RUGÓSTAG | MONOSHOCK Állítható előfeszítéssel |
Első abroncs | 120/70-ZR17 PIRELLI ANGEL GT |
Hátsó abroncs | 180/55-ZR17 PIRELLI ANGEL GT |